pondělí 7. listopadu 2016

Proč mám ráda zimu?



  Prší a prší, a já si říkám, co jen na tomhle počasí může někoho bavit. Na vlhkém vzduchu a chladném větru není přece nic příjemného.. Ale musím se zarazit.. Podzim a zima umějí být příjemným, vlastně krásným obdobím. Určitě každý z nás dokáže najít něco pozitivního, alespoň maličkost. Já jsem se chvilku zamyslela a našla něco, co vlastně doslova MILUJU. 






Teplé svetry


Teplé, ale hlavně měkké a módní. Nejraději si beru ty oversize, při kterých se cítím tak nějak bezpečně a pohodlně - holky, určitě mě chápete, když nikde nic netlačí a mi můžeme volně dýchat. Zároveň jsou i lichotivý k postavě, umí zakrýt určité partie a neřešíme, jestli nám někde něco náhodou nelichotivě nesedí. Za mě nesmí chybět v šatníku! Nejraději mám tmavší odstíny - jako tmavě zelenkavou a šedou ;)
A pokud nechcete jen klasickou verzi svetru, můžete si ho vylepšit například broží.










Káva, kakao a čokoláda



Taky jste milovnicí vůně kávy? Pro mě je jednoduše uklidňující a mohla bych jí popíjet celý den, což taky dělám :D Ve volných dnech si udělám šálek brzy ráno a nosím ho pořád u sebe a popíjím a vdechuju to aroma. Chuťově mi nejvíc sedí silná rozpustná, bez přísad. Dávám až tři lžičky na šálek (větší). Když si dělám s příchutí tak u mě vede stoprocentně ta se skořicí. Jednou se určitě budu věnovat článku jen recenzi o kávě, teď mohu doporučit tuto kapslovou. 


Spolu se zimou a předvánoční náladou, na mě přichází chutě na další teplé nápoje, a to především na horkou čokoládu a cappuccino. Dvě věci, které jsou u mě součástí všech vánočních prázdnin. Skvělý pocit, když si sednete v klidu s hrníčkem oblíbené příchutě cappuccina a u toho buď čtete oblíbenou knížku nebo časopis, anebo se díváte na vánoční pohádky, bez kterých to taky nejde. A když si k tomu dám místo vánočního cukroví několik kostiček čokolády, která se rozpustí na jazyku.. Blaho! :D

Pokud máte v okolí člověka, který má taky tak rád kávové nápoje, doporučuji jako dárek tuto horkou čokoládu.






Horké koupele


Holky, ruku na srdce. Která z vás nemá ráda vanu plnou horké vody? Já teda mám, hlavně v zimě. A nejlepší je, když máte čas, nikdo vás nehoní, a vy si do ní můžete přidat vonné esence, pěnu, bomby, sůl.. všechno možný :D Nejhorší moment na tom všem je ona chvilka, kdy musíte vanu opustit.. Voňavá kolekce do koupele je právě k sehnání v DM (Balea) - chystám se vyzkoušet. 












Vánoční čas


Je to tak, ale předvánoční čas u mě začíná už listopadem. Jednoduše tohle období miluju a nemůžu se dočkat, až začnu péct, zdobit, ladit pokoj a plánovat, jak letos ozdobím stromeček a co komu koupím. Může to být sebevíc stresující, ale já se snažím všechno dělat s klidem a užívat si to. V obchodech je plno veselých a inspirativních věcí, a taky voňavých přísad do cukroví. Lidé sice hekticky vybírají a pobíhají po obchodě, ale i tak mě to baví. 




A jak to máte vy? Taky máte rádi zimu? A jak trávíte předvánoční čas?

5 komentářů:

  1. Tak preto mam zimu aj rada, az na ten kupel, pretoze ja mam na private len sprchu😕😕

    OdpovědětVymazat
  2. Zima je krásne ročné obdobie. Mám veľmi rada, keď sa môžem prechádzať po meste, poprezerať si vianočné trhy a popíjať horúcu čokoládu. To je moje obľúbené.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja zimu ako ročné obdobie milujem <3 Síce neznášam čižmy ani tie prekúrené obchody, ale milujem vianočnú atmosféru trhov, prechádzky po zasneženej krajine, ten vzácny pokoj, ktorý zavládne :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasný článek, přijde mi, jako by tu byly Vánoce. :D ♥ Taky mám ráda období svetrů a teplého kakaa a tak vůbec... už se moc těším na trochu pohodovější dny. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý článek :)
    Se všemi body souhlasím, ale za sebe bych tam přidala ještě to hrozné počasí, které ostatní nemají moc rádi. Jinak spolužačky mě teď nakazily vánoční náladou, takže poslouchám vánoční písničky od Pentatonix.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat